søndag 22. februar 2015

Uke 6

I går gikk vi inn i uke 6. Og det er bare en uke siden jeg fant ut at jeg var gravid! Den uka har vart lenge og tiden gått altfor sakte....;) Jeg vil helst komme over til det sikre stadiet etter uke 12, men så enkelt er det ikke. Jeg er glad og lykkelig, men også bittelitt redd. Men vi krysser fingrene! I denne uka begynner hjertet å slå! Og mye annet dannes, så jeg håper prosessene går bra og at lille spire vokser som den skal. 

I morgen har jeg fått legetime for å ta blodprøver mm. Glad jeg slapp vente til uke 12 :) Jeg skal også spørre om videre oppfølging hos jordmor, da jeg synes det virker tryggest for min del. Og om 4 uker har vi time til tidlig ultralyd! 

Ellers skal jeg bare fortsette å nyte hver dag sammen med mannen min og tenke på at vi har laga et barn sammen!! Det er så koselig når han stryker og nusser meg på magen! Vi gleder oss! Formen er fin, og jeg har ingen plager. Jeg trener som normalt, kanskje litt roligere, og kjenner meg frisk og fin! Kanskje litt trøtt, men det er typisk meg fra før av :) Vi får vente og se hva de neste dagene bringer.


Fosteret i uke 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar