mandag 2. februar 2015

Første ventetid...

Vips så var den fruktbare perioden over for denne gang! Men vi gir oss ikke av den grunn, men roer ned litt ;) Vet det er noen som har eggløsning utenom den tiden som forventes, også så. Jeg kjenner meg litt ustabil i humøret om dagen da.... Jeg tenker veldig mye og jeg vil jo så gjerne bli gravid - aller helst med en gang! Og vet at om jeg blir det denne måneden, så er jeg det kanskje allerede. Og når jeg tenker på det, kribler det i magen, men frykten og humørsvingningene kommer også snikende som en liten advarsel om at jeg ikke må tenke, bare vente.

I går fikk jeg vite om enda ei venninne som er gravid, altså to nyheter på under ei uke. Så nå er mer garn kjøpt inn, og jeg har iallefall flere små og fordele strikkesakene på :) Hihi. 

I helgen skal vi bort, og blir borte i 5 dager. Det blir godt nå kjenner jeg, både fordi dagene flyr, og fordi det skjer noe annet som fyller tankene (og fordi jeg kan ta test noen dager etter at jeg kommer hjem!!). Jeg skal iallefall på kafe og håpe de har koffeinfri kaffe! Jeg sliter allerede med kun en kopp kaffe altså. I går feks, da ville jeg egentlig drikke koffeinfri til frokost men mannen hadde allerede kokt vanlig mens jeg var i dusjen, og da ble det en kopp der. Etterpå dro vi innom hans bestemor og hun bydde kaffe som jeg ikke hadde samvittighet til å si nei til, og deretter dro vi til svigers - som som vanlig skjenka oppi en stor kopp kaffe til meg. Og da var kl 17, så ingen unnskyldning der! Men jeg drakk bare noen super! I morgen skal jeg prøve å snikkoke litt koffeinfri kaffe på jobb altså, og drikke masse :P 

Det er godt å lufte tankene her. Jeg har så lyst å hoppe av glede for at vi endelig er i gang! Så kanskje jeg bare skal gjøre det???





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar