onsdag 18. februar 2015

En baby i magen min...

Da begynner det å gå litt mer opp for oss at vi forhåpentligvis skal bli foreldre til høsten!! Jeg har ikke hatt noen form for blødning nå 4 dager etter forventet mens og kjenner mensmurring, ømme bryster og blir raskere sliten når jeg trener. Men ellers føler jeg meg topp, og veldig glad og lykkelig! Lille spire er ca 1 mm, og jeg er i slutten av uke 5! Ennå veldig tidlig, men jeg ser lyst på tiden framover og tror og håper alt går bra. 

I neste uke, uke 6 begynner hjertet å slå! Er det ikke fantastisk?? Vi er så glade begge to, og nyheten begynner å syke litt inn! Jeg skal ringe legen neste uke for å bestille helsesjekk og blodprøver, og etter det ønsker jeg å følges opp videre hos jordmor. Vi har også bestilt tidlig ultralyd i uke 10, og det er vel først da jeg klarer å tro at dette faktisk skjer!

Jeg vil helst bare rope det ut til alle nå... noen som kjenner seg igjen? Men vi får holde det for oss selv noen måneder til!

Ca sånn ser "babyen" ut nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar