tirsdag 3. mars 2015

Dårlig form

Blæ... Den siste uka har jeg hatt influensasymptomer/influensa. Om det henger sammen med graviditeten kan godt hende, for det gir seg ikke og jeg er lei nå. Lei av å ligge på sofaen uten ork til noe, lei av hodepine, muskelverk, tretthet, utmattelse, frost i kroppen, småkvalme og dårlig matlyst. Og så er jeg veldig tørst, men har ikke lyst på vann. Så har fått hamstra litt kullsyrevann nå, og det går ned.

Jeg håper dette gir seg snart, ellers går det utover jobb og fritid og trening. Og vekt! Men selvfølgelig er jeg forberedt på å kunne bli dårlig i første trimester, så jeg får ta det som det kommer. Og ingen plagsom kvalme enda heldigvis!! 

Jeg er i uke 7 nå, og mye spennende skjer med lille spire! For hver uke lages mer og mer ferdig, og om ikke lenge har den alt den trenger i den lille kroppen sin og skal begynne å utvikle det videre i laaang tid fram mot fødselen. Jeg håper vi ser en frisk liten spire med hjerte som slår når vi skal på ultralyd i uke 10. 

Nå skal jeg prøve å spise litt, men ingenting frister...

Vi snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar