fredag 13. februar 2015

Svaaaak strek!

Vel vel, da klarte jeg ikke dy meg. Hadde en tredje test liggende. Og tok den av morgenurinen. Og først kasta jeg den, men så bestemte jeg meg for å se litt nærmere på den. Og joda, jeg kunne se en veldig svak strek. Så svak at jeg sprang mellom dagslys i verandadøra og nærmeste lampe for å se bedre. Og joda, jeg ser to streker!!!! Noen tårer har kommet, og mensmurringene er verre i dag. Så jeg føler et skikkelig håp! Men enda ikke glede. Jeg tør ikke før jeg ser om mensen kommer om to dager. Men jeg skal ta en test til i morgen tidlig, og så får vi bare vente og se! Jeg er så spent!!

Dere hører fra meg! Kanskje er jeg allerede flere uker på vei!! Tihi!


 Ser du også den svake streken? Synes litt bedre i virkeligheten. Spennende!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar