torsdag 12. februar 2015

Google - en venn eller fiende?

Huff, nå har jeg vært litt for utålmodig og tatt to billigtester på formiddag- og ettermiddagsurin dag 4 og 3 før forventet mens... Jeg har fått negativt svar på begge, og har heldigvis ikke blitt superskuffa, fordi jeg ikke kan vite noe mer før om noen dager. På søndag forventer jeg mensen, og tar derfor en ordentlig test på morgenen tenker jeg!

Hittil har jeg vært svimmel i ca en uke. Så og si konstant. Men kom på at det er over 3 mnd siden jeg fikk b12-injeksjon, og det må jeg har påfyll av resten av livet hver tredje måned. Det kan være derfor jeg er så svimmel, men tidligere har jeg bare blitt slapp, ikke svimmel. Og så har jeg hatt litt frost i meg. Og kaaaanskje bittelitt ømme bryster og murringer i underlivet. Kanskje....Hehe. 

Nei, det er ikke noe vits i å gruble. Og det er heller ikke noen hjelp i å google aaalt mulig. Jeg er meg, og ingen føler det likt. Jeg innstiller meg på at "neste gang" blir det klaff, men venter samtidig i stor spenning. Så, jeg skal vente 3 dager til og ikke google eller teste meg i mens..!! Håper jeg...

Noen som skjønner meg...? Lille spire er så ønsket, men 9 eller 12 måneder spiller vel liten rolle. Håper bare den kommer :) Og jeg kjenner meg så lykkelig og spent!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar