søndag 1. februar 2015

Hva jeg gleder meg til med å få barn

Jeg gleder meg mest av alt til å få en mini av meg eller mannen min som vi skal elske så høyt, lære så masse, gi alt det beste vi kan, ha masse kvalitetstid sammen med, oppdra godt og kjærlig og ta med på så masse fint og spennende! Akkurat slik våre foreldre har gjort med oss. Jeg gleder meg til å lese fortryllende bøker, se magiske filmer, lage hus av dyner og madrasser, dra på tur i skogen, leke, bade, reise, oppleve. Og være sammen med familie og venner. Jeg har alltid vært flink på jobb, men mangler den gnisten og gutsen som mannen min har. Jeg har alltid sett på det å bli mor som min viktigste jobb. Og er jeg så heldig å få bli mor, skal jeg gjøre mitt aller beste i den viktige jobben. Hvordan dette blir, vil tiden vise. Men tid og kjærlighet er noe av det viktigste, og jeg håper jeg finner masse rom for tid i denne travle tiden vi lever i. Hverken jeg eller et barn har godt av stress, og jeg håper å få brukt masse tid til kos i hverdagen. Åh som jeg gleder meg!! 

Ja, det vil bli gråt, lite søvn, stinkende bleier, dårlig råd og en ny hverdag. Men hva gjør vel det? Det blir også tid for ro og avslapping. Og alt annet vi ønsker - det er opp til oss selv. 

Vi gleder oss! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar