søndag 15. februar 2015

Spenningen stiger!

Jeg har lært en ting. Det er ikke lurt å ta graviditetstest før mensen/ikm!! Det er først ved forsinket/ikke kommende mens man kan puste lettet ut og begynne å kjenne på tanken. Nå går jeg bare rundt og bekymrer meg... Typisk meg ;)

Jeg tok en ny test i går morges og i dag morges; Clearblue.  Og der lyste et herlig blått kryss mot meg begge gangene - faktisk litt sterkere i dag! Jeg ble helt skjelven.... Jeg er faktisk gravid!! Jeg fortalte det til mannen min (sammen med en søt, liten valentinsgave), og vi er så glade begge to! Likevel vet vi at jeg forventer mensen i dag, og at ingenting er sikkert før om noen dager... En kjemisk graviditet kommer som regel ca samtidig som forventet mens, og det er derfor jeg ikke tør glede meg over dette lille mirakelet. Hva om jeg mister det i dag eller om noen dager? 

Samtidig er jeg gravid - på første forsøk- og det er jo en fantastisk start! Mange tester har vist det! Faktisk var både testen dag 3 og 4 før forventet mens positiv, jeg tok de opp fra søpla i går og så en svak strek. Hehe! Så jeg velger å glede meg over det, nyte sekundene med murringer i underlivet og håpe at lille spire er frisk og får vokse seg stor og sterk og at vi får treffe vårt første barn i slutten av oktober :)

I følge noen apper jeg har lastet ned, er jeg i uke 5 (4+1), og det er veldig moro! Jeg håper jeg har godt nytt neste gang jeg skriver her... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar