lørdag 31. januar 2015

En spennende helg

I dag, mest sannsynlig i morgen, eller kanskje mandag er eggløsningsdagen min. Vi har derfor torsdag-tirsdag som litt ekstra viktige dager. Jeg gleder meg derfor veldig til i morgen!! Jeg føler jeg har en hemmelighet som ingen andre vet...hihi. Jeg er også forberedt på at skuffelsen vil bli stor dersom jeg ikke tester positivt på første forsøk, men jeg sier til meg selv at det ikke er noe å stresse med på en stund. Jeg får heller tenke at jeg må nyte tiden før kropp, tid og etterhvert hjem får en ny sjef. Men jeg håper selvsagt at det er gode nyheter!! Ei nær venninne har akkurat fortalt at de nå er gravid, og da kommer tankene ekstra godt fram. Jeg har lovt meg selv å ta graviditetstes tidligst fire dager før forventet mens. Noe tidligere er uansett ikke vist, og noe lenger klarer jeg ikke vente :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar