søndag 29. mars 2015

Uke 11

IHei hvor tiden går! Uke 11 er her! Og siden jeg skal jobbe hele påska (og synes det er kjipt), håper jeg dagene flyr og at 8. april kommer raskt! Da har vi nemlig time til ultralyd! Jeg klarer nesten ikke vente! Da er vi i uke 12 og vi kan begynne å glede oss skikkelig dersom alt ser bra ut! 

Formen min er mye bedre nå enn for en uke siden. Jeg er trøtt og sliten, og må spise ofte. Men ikke så kvalm og passiv lengre! Jeg er mer sosial og aktiv, og håper dette fortsetter i riktig retning! Jeg har ikke trent på 5-6 uker, og vært lite sosial fram til nå, men nå snur det kanskje :) 

Lille spire har alle organer på plass og ser visst ut som et lite menneske nå. Den er 4-6 cm og skal vokse seg stor og sterk framover! Det blir en spennende tid fram mot oktober..  Embryoet er forresten et foster nå! 

Jeg har fått en kommentar på jobb om at jeg har fått større mage og om det er noe jeg vil fortelle, men jeg smilte bare og svarte ingen kommentar ;) Men om et par uker skal jeg forhåpentligvis rope det ut!

Det blir spennende å lese tilbake her senere i svangerskapet og se forandringene fysisk og psykisk.. Det er jo den største forandringen vi har hatt i livet vårt, selv om det føles bare moro og spennende! Vi gleder oss masse, og har allerede snakket litt om hvilke egenskaper vi håper den arver, hehe. 

Bli der du er, lille spire, og voks deg stor og sterk. Du har en mamma og pappa som gleder seg sånn til å treffe deg! Og som allerede nå elsker deg masse og synes det er så spennende at du finnes.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar