onsdag 18. mars 2015

Uke 9

Uke 9 er godt i gang! I går hadde jeg en finfin dag med jobb, laga middag og hele to små avtaler etterpå! Mange uker siden sist. Men akuratt nå er jeg godt plassert i sofaen før kveldsvakt og skal snart somle meg til en rask dusj før jeg setter på en krimepisode til.... Herlig!! Frokosten ble som vanlig inntatt ganske raskt etter at jeg sto opp for å hjelpe på kvalmen, jeg må ha Isbiter i vannet for å orke drikke det og seaband-ene er på! Men jeg begynner å skjønne noen triks med kvalmen da! Altså må jeg snart spise igjen siden det er to timer siden sist... Men hva frister nå da mon tro....? 

Ellers puster jeg letter ut for hver dag som går, og håper jeg er blant de 95% som det går bra med etter uke 8. Jeg har begynt å sjekke ut barnevogner på nett, og jeg begynner å drømme om campingferie med min lille familie neste sommer ;) Dette kombinert med vårsola er slett ikke verst! Og at formen kanskje endelig bedrer seg...

I dag er det 3 uker til midten av uke 12, og da skal vi ta tidlig UL. Uka etter blir det svangerskapskontroll hos fastlegen! Jeg håper de finner et friskt og levende foster... 
Enn så lenge må jeg bare vente :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar