mandag 6. april 2015

Bekymringsfull...

Uke 12 er godt i gang, jeg er 11+2 idag, men jeg er så bekymra som aldri før. Utrolig teit i denne gledens uke! Men siden jeg enda ikke noe bevis på at jeg faktisk har et levende lite barn inni magen min, er det så uvirkelig, og jeg teller ned til første ultralyd i overimorgen. Er livredd for at jeg har hatt en MA eller noe og at det lille hjertet ikke slår. Heldigvis har jeg fortsatt graviditetstegn og har ikke hatt blødninger eller smerter, så forhåpentligvis er alt bra.. Men vi er så nærme å være "trygg", og jeg tenker på mine to venninner som mista i uke 11-12 begge to... For en sorg det må være! 

Jeg er trøtt og sliten etter jobbing hele påska, kombinert med utrolig bekymring. Jeg ønsker sånn at lille spire skal være frisk og levende... Men er livredd for en motsatt beskjed på onsdag.. Jeg håper jeg kan kommen med gode nyheter om et par dager, og at det blir en herlig tid framover med voksende mage og nedtelling til oktober. Enn så lenge må jeg bare vente, og det er vondt.. Vi snakkes! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar