torsdag 12. mars 2015

Uke 8

Kvalme (heldigvis ikke overveldende), dårlig matlyst, skikkelig trøtt og sliten og lavt blodsukker er det jeg kjenner på nå! Og glede selvfølgelig, over at alt virker bra ut foreløpig :) Buksene (les: buksen, den eneste som passer) strammer og jeg har kjøpt meg løse gensere for å skjule en oppblåst mage med gravid-fasong. Men gjett om jeg er stolt, og gleder meg til det er en ekte kul der som vokser og vokser og kan vises fram! 

I skrivende stund har jeg funnet en anledning til å legge med ned på jobb- sånn er det å være alene på vakt i en liten bedrift ;) Jeg er så trøtt og svimmel og sliten og venter på vaktskifte om en time. Og 4 dagers langhelg. Heldigvis for meg er jeg i deltidsstilling noen uker til, for 100% hadde blitt tøft så trøtt og sliten som jeg er. Flaks! 

Vel, da er det uke 9 om to dager! Knøttet er over 1 cm nå, og den neste uken vil størrelsen dobles! Jeg gleder meg til fortsettelsen og håper den utvikler normalt og blir frisk og fin og fantastisk <3

Ps magefølelsen sier meg at dette kommer til å gå bra! Så jeg har bestemt meg for det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar