søndag 12. april 2015

Uke 13 og tid for svangerskapskontroll

Hei igjen! Da er jeg litt med tilstede... Fremdeles vanvittig sliten og trøtt, men ikke så bekymra og usikker! Det er godt det! 

Magen vokser og lille spire blir større! Nå kan jeg endelig begynne å drømme meg bort om hva vi skal kjøpe etterhvert, vogn, klær, utstyr.... Kommende farmor har spurt hva hun kan få strikke til den lille, så nå begynner alvoret og gleden og gå opp for oss! 

I dag har jeg vært på svangerskapskontroll hos fastlegen min. Han fylte ut helsekortet, målte blodtrykk, vekt og jeg tok blodprøver. Han lyttet på magen etter mitt ønske, men hørte ikke noe hjerteslag og det var visst veldig vanlig så tidlig... Så han ba meg ta det med ro og ikke bekymre meg. 

Nå er jeg på vei til sjefen min; på tide at hun også får vite at jeg er gravid. Håper hun blir glad! Og så skal jeg spørre om tilrettelegging fordi jeg har en litt vel tung turnus... *utslitt*. 

Foreløpig er alt bra, og jeg nyter alle gratulasjoner og begynner å glede meg til ukene og månedene framover :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar